luni, 16 mai 2016

Comenzi torturi in bucuresti


Gustul prăjiturilor realizate de bunica

Mi-au rămas în amintire aniversările zilei mele de naștere, din copilăria mea, când bunica mea îmi pregătea cele mai gustoase și mai frumos decorate torturi. Toți copiii de pe strada mea îmi așteptau serbarea zilei ca să vadă cum va arăta noul tort și apoi să-l guste, pentru că în fiecare an era făcut cu o altă compoziție. Astăzi, în schimb, sunt obligată să fac comenzi torturi in bucuresti căci timpul nu îmi permite să le fac eu, cu toate că mi-am păstrat rețetele bunicii și îmi place să le pregătesc. Tot ce-mi lipsește este timpul necesar pregătirii torturilor, acesta la mine nu există, serviciul ocupându-l  aproape în totalitate, iar pentru un tort reușit este nevoie de mult timp.

Poți face comenzi torturi in bucuresti la cofetăria Tic Tac


Totuși mă bucur în continuare de amintirile de pe vremea bunicii, datorită descoperirii unei cofetării  Cofe Tic Tac ce le pregătește exact ca bunica mea, folosind cele mai bune rețete și numai ingrediente naturale. Această afacere de familie a reușit să mă atragă cu calitatea și prospețimea produselor realizate. Am descoperit această cofetărie în ziua nunții unor verișori, pentru că își doreau un tort mirific și în plus realizat din ingrediente naturale au optat pentru ajutorul celor de la Cofetăria TicTac. Eu am fost printre cei care nu credeau că tortul v-a ieși bun și că el este realizat într-adevăr din ingrediente naturale. Atunci când în sfârșit am reușit să gustăm din tort am fost lovită de amintirile copilăriei mele. Parcă o vedeam pe bunica cum pregătește torturile pentru noi, cum ne îmbia să le mâncăm.

Încă de atunci am rămas cu gândul la această cofetărie, iar la scurt timp am ajuns să o vizitez, voiam să cumpăr niște produse de cofetărie și am dat peste ei. Tot atunci am văzut la o mămică un superb tort realizat pentru ziua băiețelului său. Ea mi-a spus că cei de la Tic Tac primesc comenzi torturi in Bucuresti. Mi-am luat produsele și am promis să acord o atenție deosebită acestei cofetării. La câteva căutări pe internet am descoperit și site-ul lor web, am văzut atât de multe modele pentru torturi și sinceră să fiu cu greu m-am oprit din a nu face o comandă.

În gama de produse realizate de Cofetăria Tic Tac regăsit: torturi pentru toate tipurile de ocazii, cupcakes, mini prăjituri, dar și produse de patiserie. Pe deasupra vom întâlni persoane foarte politicoase ce încearcă să te convingă să te întorci la cofetăria lor și cu altă ocazie. Este imposibil să reziști tentației de a testa o prăjitură realizată din ingrediente naturale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu